Karta miejska ze zniżką na zakupy

KartaPlus działa już w Warszawie. Teraz spółka Vango zabiega o przychylność kolejnych miast. Proponuje program lojalnościoworabatowy dla pasażerów komunikacji miejskiej.

KartaPlus, czyli program rabatowy opracowany przez warszawską spółkę Vango, ma zwiększać atrakcyjność korzystania z kart komunikacji miejskiej i rekompensować ich użytkownikom podwyżki cen biletów. Pasażerowie, po zalogowaniu się w serwisie kartaplus.pl, otrzymują rabaty na zakupy online lub zwrot części wydanych w sklepach internetowych pieniędzy (za sprawą zintegrowanego systemu Cashback).

Tworząc program KartaPlus, kierowaliśmy się ideą miast przyszłości, których działania muszą współgrać z potrzebami użytkowników — zaznacza Jan Sikora, prezes spółki Vango, rozwijającej KartęPlus. [FOT. MW]
Zobacz więcej

Tworząc program KartaPlus, kierowaliśmy się ideą miast przyszłości, których działania muszą współgrać z potrzebami użytkowników — zaznacza Jan Sikora, prezes spółki Vango, rozwijającej KartęPlus. [FOT. MW]

Rabat za przejazd

Udział w programie jest bezpłatny zarówno dla pasażerów komunikacji miejskiej, jak i dla przedsiębiorstw transportu publicznego. Płacą partnerzy biznesowi, których usługi promuje Vango, a korzysta przy tym z udostępnionych przez przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej baz posiadaczy kart.

— Wiedza o tym, kto korzysta z przejazdów miejskich, pozwala nam personalizować komunikaty reklamowe. Newslettery, oferty reklamowe, informacje zamieszczane w serwisach społecznościowych itp. możemy dostosowywać w zależności od wieku, płci czy miejsca zamieszkania osób, do których są one adresowane; na tej podstawie możemy też sporządzać analizy i raporty w obszarze e-handlu. Ale posiadanych danych nie przekazujemy dalej, właściciele sklepów internetowych również nie mają do nich wglądu — zaznacza Jan Sikora, założyciel KartyPlus. Jego firma rozwija program od października 2012 r., a obecnie skupia on ponad 500 marek.

— Największym zainteresowaniem naszych użytkowników cieszy się Allegro, spory ruch widać też w sklepach z odzieżą i obuwiem, witrynach sprzedających wycieczki, ale też serwisach zakupów grupowych. Co istotne, oferty dostępne w programie KartaPlus łączą się z aktualnymi promocjami, przecenami i wyprzedażami organizowanymi przez sklepy. Dla użytkowników systemu oznacza to spore oszczędności oraz zwrot części pieniędzy, którymi mogą dowolnie dysponować — wyjaśnia Jan Sikora.

Z kartą na zakupy

Z systemu mogą korzystać klienci Zakładu Transportu Miejskiego w Warszawie, ale Vango rozpoczęło już rozmowy z Lublinem i Rzeszowem.

— Obecnie koncentrujemy się na tworzeniu siatki miast, a chcielibyśmy objąć programem cały kraj. W miastach, w których nie ma jeszcze elektronicznych kart komunikacji miejskiej, będziemy wprowadzać system weryfikacji użytkowników, oparty np. na numerach biletów czasowych — mówi Jan Sikora. Firma pracuje również nad wdrożeniem aplikacji mobilnej, wyposażonej w analogiczne do dostępnych w serwisie internetowych funkcjonalności.

— Myślimy również o stworzeniu własnego nośnika, będącego połączeniem biletu i karty płatniczej, na którą można byłoby dokonywać Cashbacku i korzystać z niej przy zakupach w sklepach stacjonarnych. Jednak do takiego projektu potrzebowalibyśmy zaangażowania dodatkowego podmiotu, banku lub partnera technologicznego — zapowiada Jan Sikora.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Karta miejska ze zniżką na zakupy