Będą jej podlegały: Departament Komunikacji Marketingowej Linii Biznesowych (nadal pełni funkcję dyrektora tego departamentu) oraz Departament Wsparcia Marki, w tym Zespół Public Relations.
Katarzyna Wojniak ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu bankowym. Pracę rozpoczynała jeszcze w BIG Banku Gdańskim, a następnie przez wiele lat kierowała marketingiem w Fortis Banku Polska. Najpierw, od 2003 w Departamencie Strategii Marketingowej, gdzie zarządzała działaniami marketingowymi, a następnie stworzyła od podstaw Departament Promocji i Komunikacji Marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa komunikacji marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku. Przygotowywała wówczas strategię marketingową dla połączonych banków, a następnie wprowadzała na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 r. Obecnie pracuje nad działaniami komunikacyjnymi pod docelową już marką banku: BNP Paribas. Karierę rozpoczynała w Ernst&Young.
Ukończyła zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Katarzyna Wojniak w BNP Paribas Banku
Jako pełniąca obowiązki dyrektora Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Katarzyna Wojniak pokieruje działaniami komunikacyjnymi pod nową marką BNP Paribas.