Katechizm marketingowca

MK
opublikowano: 04-08-2008, 00:00

Po tę lekturę mogą sięgnąć wszyscy, którzy chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną.

Po tę lekturę mogą sięgnąć wszyscy, którzy chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną.

Na czym polega innowacyjne naśladownictwo i poezja dopasowania? Jak osiągnąć sukces marketingowy dzięki różnicowaniu? Co nam ułatwi sprzedaż produktów i usług? Dlaczego kreatywność w dzisiejszych czasach już nie wystarczy? Tego wszystkiego można się dowiedzieć z książki „Marketing według Teda Levitta” (wydawnictwo Helion).

Podręcznik łączy dwa światy: akademickiego dyskursu i praktycznego zarządzania, naukowych badań i korporacyjnych case’ów. Dlatego warto, by po lekturę sięgnęli zarówno studenci szkół biznesowych, jak i menedżerowie oraz marketerzy działający w dowolnej branży. Poradnik zawiera najnowsze koncepcje i narzędzia marketingowe, które mogą pomóc w osiągnięciu i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. I — co ważne — jest napisany lekkim językiem.

Theodore Levitt, którego artykuły złożyły się na tę książkę, jest profesorem i przewodniczącym Wydziału Marketingu Harvardzkiej Szkoły Biznesu, a także redaktorem „Harvard Business Review”..

„Marketing” Philipa Kotlera nazywano „Biblią marketingu”. W takim układzie „Marketing według Teda Levitta” jest marketingowym katechizmem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu