Po tę lekturę mogą sięgnąć wszyscy, którzy chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną.
Na czym polega innowacyjne naśladownictwo i poezja dopasowania? Jak osiągnąć sukces marketingowy dzięki różnicowaniu? Co nam ułatwi sprzedaż produktów i usług? Dlaczego kreatywność w dzisiejszych czasach już nie wystarczy? Tego wszystkiego można się dowiedzieć z książki „Marketing według Teda Levitta” (wydawnictwo Helion).
Podręcznik łączy dwa światy: akademickiego dyskursu i praktycznego zarządzania, naukowych badań i korporacyjnych case’ów. Dlatego warto, by po lekturę sięgnęli zarówno studenci szkół biznesowych, jak i menedżerowie oraz marketerzy działający w dowolnej branży. Poradnik zawiera najnowsze koncepcje i narzędzia marketingowe, które mogą pomóc w osiągnięciu i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. I — co ważne — jest napisany lekkim językiem.
Theodore Levitt, którego artykuły złożyły się na tę książkę, jest profesorem i przewodniczącym Wydziału Marketingu Harvardzkiej Szkoły Biznesu, a także redaktorem „Harvard Business Review”..
„Marketing” Philipa Kotlera nazywano „Biblią marketingu”. W takim układzie „Marketing według Teda Levitta” jest marketingowym katechizmem.