Klienci mBanku odcięci od pieniędzy

DI
02-12-2008, 11:02

Klienci mBanku byli w poniedziałek odcięci od swoich pieniędzy. Przez kilka godzin nie działała strona internetowa banku. Co gorsza, pojawiły się też problemy z płaceniem kartami banku w  placówkach handlowych – informuje wtorkowy „Dziennik”.

Niektórzy klienci banku zauważyli problem już w piątek. Wtedy system informatyczny chwilami działał, a momentami szwankował. Kumulacja problemów nastąpiła w poniedziałek, kiedy przez kilka godzin nie można było zalogować się na stronie internetowej banku, a klienci nie mogli wypłacić pieniędzy z bankomatów ani zapłacić za zakupy.

Rzeczniczka mBanku Anna Moszczyńska przekonuje, że system i karty nie działały tylko przez kilka godzin, a błędy w systemie zostały usunięte. „Dziennik” przypomina jednak, że to kolejna awaria w banku, a na dodatek przebiła wszystkie inne, bo „w przypadku banku internetowego jednoczesna awaria systemu transakcyjnego oraz systemu kart płatniczych niemal całkowicie odcina klientów od zgromadzonych na ich kontach pieniędzy”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Banki / Klienci mBanku odcięci od pieniędzy