Klienci oczekują personalizacji

opublikowano: 26-07-2018, 22:00

91 proc. konsumentów chętniej wybiera produkty marek, które ich rozpoznają, zapamiętują i proponują oferty dostosowane do potrzeb czy rekomendacje — wynika z najnowszego badania „Personalization Pulse Check 2018”, przeprowadzonego przez firmę Accenture.

Co więcej, 83 proc. badanych przyznało, że są skłonni udostępnić swoje dane, by otrzymać bardziej spersonalizowane usługi. Z drugiej strony aż 41 proc. ankietowanych stwierdziło, że wiadomości od marek przychodzącew momencie, gdy fizycznie pojawiają się w okolicy sklepu, są dziwne i niepokojące. Ponadto 35 proc. konsumentów czuje się niekomfortowo, gdy w serwisach społecznościowych wyświetli im się reklama produktów, które oglądali na stronie internetowej firmy. Najbardziej cenionym przez klientów działaniem stosowanym przez marki jest wysyłka wiadomości z przeprosinami po tym, jak zaoferują niskiej jakości usługę w sklepie stacjonarnym lub internetowym (45 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Klienci oczekują personalizacji