Klienci pomogą mBankowi

SW
opublikowano: 15-11-2011, 00:00

Przedsiębiorcy z kontem wmBanku mogą otrzymać nagrody rzeczowe za polecenie rachunku firmowego.

mBank przygotował pilotażowy program rekomendacyjny dla przedsiębiorców „Polecam Biznes”. Aby wziąć w nim udział wystarczy na stronie http://www.polecambiznes. pl odnaleźć formularz polecenia i wpisać 10 ostatnich cyfr z numeru swojego rachunku, a potem wysłać z systemu maila do jak największej liczby osób. Polecać mogą zarówno klienci firmowi, jak i indywidualni. Jeśli znajomy przedsiębiorca złoży przez internet wniosek o otwarcie konta mBiznes, podając 10 cyfr z numeru rachunku osoby polecającej i do 29 lutego 2012 r. wykona przynajmniej jeden przelew do ZUS lub US na kwotę minimum 100 zł, osoba rekomendująca otrzyma 1 punkt.

Nagrody przyznawane są zgodnie z liczbą zebranych przez uczestników punktów, widocznych w specjalnej zakładce „Ranking”. Do rozdania bony o równowartości 12 tys. zł w biurze podróży HolidayCheck.pl, 5 laptopów firmy Dell i 10 smartfonów Samsung Galaxy II. Każdy, kto zbierze co najmniej 2 punkty będzie mógł odebrać nagrodę gwarantowaną (dla 2-3 punktów dysk zewnętrzny Toshiba, dla 4-5 punktów urządzenie wielofunkcyjne HP).

Do tej pory programy rekomendacyjne skierowane były głownie do klientów indywidualnych.

— Jak wynika z przeprowadzanych badań, firmy posiadające u nas rachunek są bardziej skłonne do polecania naszych usług innym klientom niż osoby fizyczne. Wprowadzany pilotaż ma za zadanie wykorzystać potencjał tego zjawiska. Szczególnie, że nasze doświadczenia pokazują, że dla klientów z sektora MSP opinia innych podmiotów gospodarczych ma kluczowe znaczenie w rozpoczęciu współpracy z bankiem — komentuje Marek Piotrowski, zastępca dyrektora Departamentu ds. Produktów Firmowych w mBanku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu