Klienci są bardziej wymagający

MAS
20-11-2012, 00:00

KOMENTARZ

Diana Paszkowska, dyrektor handlowy na Europę Środkowo-Wschodnią w sieci obuwniczej Centro

Polski rynek handlowy mimo trudności gospodarczych wciąż prężnie się rozwija. Umożliwia rozwój oraz debiut nowym graczom. Jednocześnie polscy konsumenci, mimo emocjonalnego podejścia do zakupów, są coraz bardziej świadomi swoich decyzji zakupowych. Poziom i zasobność portfela potencjalnego odbiorcy w porównaniu do poprzednich lat są znacznie niższe, dlatego dłużej porównuje dostępne oferty i ostrożniej poddaje się sugestiom.

W tej sytuacji istotne jest, aby oprócz atrakcyjnej oferty proponować konsumentom dodatkowe profity w postaci promocji, atrakcyjnego wystroju lokalu czy choćby dogodnej lokalizacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Klienci są bardziej wymagający