Klienci wymagają ścisłej specjalizacji

Tomasz Czechowicz
28-06-1999, 00:00

Klienci wymagają ścisłej specjalizacji

Rynek integracyjny

Tomasz Czechowicz, prezes firmy MCI

Integracja jest obecnie najbardziej dojrzałym segmentem rynku teleinformatycznego w Polsce. Odbiorcy usług wymagają obecnie od firm integratorskich zapewnienia kompleksowych usług począwszy od sprzętu, podstawowego softwareŐu poprzez aplikacje wspomagające, aż po umiejętność sprawnego zintegrowania wszystkiego pod kątem potrzeb klienta. Potrzeba ścisłej specjalizacji firm integratorskich w zapewnianiu obsługi przedsiębiorstwom z określonego sektora gospodarki jest przyczyną słabych notowań konglomeratów multisektorowych, które rodzą obawy, iż mogą być niewystarczająco kompetentne. Opinia taka jest przyczyną dynamicznego rozwoju mniejszych i średnich firm, wyspecjalizowanych w konkretnych sektorach gospodarki. Konglomeraty multisektorowe mają szansę na dynamiczny rozwój jedynie pod warunkiem bardzo sprawnego zarządzania. Osobiście nie jestem jednak zwolennikiem tego typu firm.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tomasz Czechowicz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Klienci wymagają ścisłej specjalizacji