Klient kupi to, co zobaczy w reklamie wideo

opublikowano: 16-08-2017, 22:00

Według najnowszych szacunków agencji mediowej Zenith wydatki na reklamę wideo w Polsce wzrosną w tym roku o 33 proc.

 Jeśli owe przewidywania się sprawdzą, już za dwa lata ten typ treści może wytwarzać aż jedną trzecią wartości rynku reklamy online. Dzieje się tak dlatego, że konsumenci czerpią informacje o produkcie z materiałów wideo czterokrotnie częściej niż z opisu tekstowego — dowiadujemy się z badań przeprowadzonych przez Animoto.

Ponadto już 90 proc. osób kupujących w sieci przyznaje, że filmy promocyjne, które oglądają, wpływają na ich decyzje zakupowe. Co więcej, treści wideo znajdują się wśród najchętniej konsumowanych przez użytkowników— 55 proc. przyznaje, że zapoznaje się z nimi z uwagą. Natomiast na pytanie, jakie treści ankietowani chcieliby napotykać częściej, 43 proc. także wskazało materiały filmowe — podaje HubSpot Research.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Klient kupi to, co zobaczy w reklamie wideo