Kodyrabatowe.pl pohandlują z Rosją

opublikowano: 31-01-2014, 00:00

Właściciele portalu Kodyrabatowe.pl uruchomili podserwis z ofertami dla mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego. Do współpracy przekonali już polskie sklepy.

W 2013 r. wyraźnie zwiększył się ruch na terenie przygranicznym Rosji w Obwodzie Kaliningradzkim. Zezwolenie na mały ruch graniczny uaktywniło zwłaszcza lokalną branżę turystyczną i gastronomiczną. Właściciele portalu internetowego Kodyrabatowe.pl z siedzibą w Krakowie (należącego do międzynarodowej grupy International Coupons) liczą więc, że dla Rosjan chwytliwa może okazać się również oferta zakupów online, a konkretnie model „zrób zakupy w Rosji, odbierz je w Polsce”.

W styczniu 2014 r. spółka na swoim rosyjskim portalu uruchomiła podserwis ze specjalnymi ofertami dla mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego.

— Na stronie można znaleźć kody rabatowe, które są przeznaczone specjalnie dla obywateli Rosji. Oferta dotyczy głównie sklepów z elektroniką (np. RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik) i odzieżowych (Zalando, DeeZee). Zamówiony towar można odebrać w sklepie, np. w Trójmieście czy Olsztynie lub z paczkomatu InPostu. Dodatkowo, na polskiejwersji portalu znajdują się podstawowe informacje na temat zakupów i możliwości uzyskania zwrotu podatku VAT. Strona jest dostępna w wersji polskiej i rosyjskiej. Proponowany przez nas model ma w sobie spory potencjał, ponieważ w Rosji szykowane są przepisy znacznie utrudniające handel w zagranicznych sklepach internetowych — wyjaśnia Kamil Brożek, specjalista ds. e-commerce w International Coupons, odpowiedzialny za polską wersję serwisu Kodyrabatowe.pl. Firma zapowiada też, że w 2014 r. będzie rozwijać sieć serwisów i wprowadzi na rynek kolejne wersje językowe. A dotychczas uruchomiono już 20 edycji „Kodów Rabatowych”. Pierwsza powstała w 2008 r. w Norwegii, wersja polska wystartowała dwa lata później. W 2013 r. wdrożono ich w sumie pięć, w tym ostatnie: grecka (na przełomie października i listopada) i słowacka (w sierpniu).

Serwis wychodzi do klientów z ofertą kodów rabatowych na zakupy w sklepach internetowych. Od użytkowników nie jest wymagana rejestracja, nie pobiera się od nich również opłat. Firma rozlicza się bezpośrednio z partnerami biznesowymi, najczęściej w modelu efektywnościowym (prowizja od zakupów dokonanych za pośrednictwem portalu) lub abonamentowym. Polska wersja pozwala na uzyskanie zniżek na zakupy w blisko 1,5 tys. e-sklepów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy