Koła ratunkowe dla stoczni

KAP
opublikowano: 27-06-2008, 00:00

Aleksander Grad, minister skarbu, wysłał w czwartek do władz Unijnych program naprawczy dla stoczni w Gdańsku, Gdyni i Szczecinie.

Zostały one przygotowane przez potencjalnych inwestorów czyli ukraiński ISD dla stoczni Gdynia i Gdańsk, Polish Shipping Building (spółkę trójmiejskiego biznesmena Janusza Barana) dla samej stoczni w Gdyni oraz Mostostal Chojnice dla samej Stoczni Szczecińskiej Nowa. Grad ujawnił, że w programach został zawarty warunek zaangażowania przez inwestorów minimum 320 mln EUR wkładu własnego.

Nie ujawnił, jaki będzie wkład SP w restrukturyzację.

Minister poinformował przy okazji, że przygotowywana jest „Czarna Księga Prywatyzacji” dzięki której będzie można wskazać winnych obecnej fatalnej sytuacji stoczni.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu