Kolejna perfumeria Rossmann

W warszawskim hotelu Marriott uruchomiona została kolejna drogeria Rossmann. Spółka nadal planuje rozwój. Interesuje się wynajęciem powierzchni handlowych o wielkości około 200-400 mkw. w miastach posiadających co najmniej 40 tys. mieszkańców, znajdujących się na parterach budynków, usytuowanych w atrakcyjnych miejscach (centra miast i dużych osiedli, pasaże handlowe, promenady).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ