Kolejny raz nagrodzono twórców reklam
W klubie Babylon w Warszawie odbyła się ósma edycja konkursu reklamowego IDEA Awards 2000. Organizatorami imprezy byli Event Management Polska oraz Agencja Mody Artim.
Reklamy oceniano w siedmiu kategoriach. W każdej nominowano pięć agencji.
— Chcemy, by najlepsze reklamy w danej kategorii wybierali jej odbiorcy. Temu ma służyć nowa formuła konkursu — mówi Roman Fedorczuk, prezes grupy ABK.
Zwycięzcami zostali: agencja Euro RSCG New Europe za reklamę DVD firmy Philips (kategoria Reklama telewizyjna), agencja McCann Erickson Polska za reklamę Nescafe (kategoria Reklama radiowa), agencja Baron & Baron New York za reklamę marki 212 Men (kategoria Reklama prasowa), Axel Studio za reklamę baterii Philips (kategoria Plakat), agencja DoughFaberFami-lly za reklamę FORMUS Polska (kategoria Outdoor), agencja Saatchi & Saatchi za reklamę firmy Sony (kategoria Reklama kinowa) oraz agencja NoS BBDO za reklamę Telekomunikacji Polskiej (kategoria Najlepsza kampania roku 2000).
Na zdjęciu przedstawiciele NoS BBDO, laureata w kategorii Najlepsza kampania roku 2000. EB