Kolejorz jest na YouTube

MAZ
opublikowano: 06-10-2008, 00:00

Klub piłkarski Lech Poznań jako pierwszy w Polsce promuje się na internetowym serwisie YouTube.

Klub piłkarski Lech Poznań jako pierwszy w Polsce promuje się na internetowym serwisie YouTube.

W maju 2007 r. powstała pierwsza w Polsce klubo- wa telewizja internetowa — właśnie Lecha. Jego kibice mogą co ligową kolejkę oglądać w sieci przedmeczowe analizy, a potem skróty meczów, konferencje prasowe trenerów, pomeczowe wypowiedzi zawodników, ale przede wszystkim: posłuchać relacji na żywo z meczu. Przez pierwsze dziesięć miesięcy telewizja była bezpłatna. Od marca 2008 r. klub wprowadził miesięczny abonament (3,90 zł).

— Mamy już blisko 10 tysięcy abonentów — chwali się Piotr Matecki, zastępca szefa marketingu Lecha Poznań.

Od niedawna klub, zwany od zawsze "Kolejorzem", jako pierwszy w Polsce ma również własną stronę na serwisie internetowym YouTube. Tam można za darmo oglądać to samo, co w klubowej telewizji internetowej. Jaki wobec tego ma to sens?

— Prosty. W ten sposób chcemy się jeszcze bardziej wypromować — mówi Piotr Matecki.

Nie podaje jednak, za ile to robi.

Wzorem Lecha swoje telewizje internetowe w 2007 r. udostępniło we współpracy z bytomską firmą sport-tv. pl jeszcze kilka klubów piłkarskich: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Polonia Bytom, GKS Jastrzębie, GKS Katowice, Podbeskidzie Bielsko-Biała i Zagłębie Lubin.

Stworzenie telewizyjnego kanału klubowego, jaki ma na przykład Real Madryt (Real Madrid TV) czy Manchester United (MU TV) zapowiadał właściciel Legii Warszawa, koncern ITI. I na razie na zapowiedziach się skończyło.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy