W pierwszych 6 miesiącach roku kalendarzowego 2007 (styczeń- czerwiec) krajowa sprzedaż Kompanii Piwowarskiej wyniosła 6,9 mln hektolitrów, czyli o 21 proc. więcej niż w pierwszym półroczu roku ubiegłego (5,7 mln hektolitrów).
W lipcu i sierpniu sprzedaż Kompanii Piwowarskiej wyniosła łącznie ponad 3 mln hektolitrów (10 proc. wzrost sprzedaży względem zeszłorocznych miesięcy letnich).
Od stycznia do końca sierpnia 2007 roku Kompania Piwowarska sprzedała w Polsce ponad 10 mln hektolitrów piwa, czyli o 17 proc. więcej niż rok wcześniej - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
W ciągu ośmiu miesięcy 2007 roku cała branża piwowarska zanotowała sprzedaż na poziomie 25,4 mln hektolitrów piwa, co stanowi wzrost wobec tego samego okresu 2006 roku o 12 proc.
W I półroczu 2007 roku Kompania Piwowarska sprzedała 6,9 mln hektolitrów piwa, czyli o 21 proc. więcej niż w tym samym okresie 2006 roku. Z kolei sprzedaż w miesiącach lipiec i sierpień wyniosła ponad 3 mln hektolitrów, czyli o 10 proc. więcej niż rok wcześniej.
Spółka podała, że jej udział w rynku wynosił na koniec sierpnia około 39 proc.
Kompania Piwowarska szacowała w maju tego roku, że w roku obrotowym 2007/08 może wzrosnąć o około 5 proc., czyli ponad rynek, którego wzrost w 2007 roku szacowała wówczas na 3-4 proc.
W ostatnim roku obrotowym, od 1 kwietnia 2006 do 31 marca 2007, Kompania Piwowarska sprzedała 12,9 mln hektolitrów piwa, czyli o 13 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy sprzedaż wyniosła 11,4 mln hektolitrów.
Spółka szacowała swój udział w rynku na koniec
marca tego roku na ponad 38 proc.