Kompania podwójnie nagrodzona

AB
opublikowano: 03-11-2008, 00:00

W ósmym Konkursie Biuletynów Firmowych najlepszy był "Sense of Beauty" Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.

W ósmym Konkursie Biuletynów Firmowych najlepszy był "Sense of Beauty" Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.

W konkursie, organizowanym przez agencję doradczą i wydawniczą Agape, oprócz nagród głównych w trzech kategoriach (biuletyny zewnętrzny, wewnętrzny i elektroniczny), wręcza się również wyróżnienia za layout, tekst i okładkę roku (nagroda publiczności). Zwycięzca w kategorii biuletyn zewnętrzny — "Sense of Beauty" Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris zebrał aż 193,1 pkt na 200 możliwych. Za tym magazynem znalazły się: "Wittchen Magazyn" (firma Wittchen: 182,7 pkt) i "WI — Wiadomości Gospodarcze" (wydawane przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową; 180,8 pkt). Wśród biuletynów wewnętrznych trzy pierwsze miejsca zajęły: "Świat Piwa" (Kompania Piwowarska: 191,35 pkt), "Zoom" (Sanofi-Aventis: 180,4 pkt) i "Nasz Krąg" (Allianz Polska: 178,75 pkt). W kategorii biuletyn elektroniczny można było zebrać maksymalnie 170 pkt. Wygrał "Piwowarski Serwis Informacyjny" (Kompania Piwowarska: 150,1 pkt) przed "Biuletynem KRN. pl" (KRN Media: 149,7 pkt) i "Radarem" (MTV Networks Polska: 144,4 pkt).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu