Kongres marketingowy w Poznaniu

Małgorzata Zgutka
06-09-2001, 00:00

Kongres marketingowy w Poznaniu

W dniach 24-26 września 2001 r. w Poznaniu odbędzie się Kongres Polskiego Marketingu pod hasłem „O krok do przodu”. Impreza będzie towarzyszyć Międzynarodowym Targom Reklamy — Reklama 2001 i została zorganizowana przy pomocy Międzynarodowych Targów Poznańskich. W jej trakcie zaprezentowany zostanie przegląd istotnych zagadnień z zakresu marketingu. Poruszone będą najważniejsze kwestie z dziedziny reklamy, Public Relations, CRM, marketingu bezpośredniego, programów lojalnościowych i Internetu. Pierwszego dnia kongresu Arkadiusz Słota i Olgierd Cygan z Digital One opowiedzą o marketingowym wymiarze Pokemonów. Następnie Dominika Maison z Uniwersytetu Warszawskiego zwróci uwagę, jak ważne są emocje w reklamie. Dorota Kałowska ze Studio DN przedstawi rolę opakowania w reklamie. Renata Szopa-Milde z Felixa wskaże zagrożenia związane z wprowadzaniem nowych produktów i rozciąganiem marek, natomiast Marek Skała z Mediator AC udowodni, że działania public relations mogą przyczynić się do zwiększenia zysku w firmie. O PR opowie również Beata Ptaszyńska-Jedynak z Philips Polska. Zaprezentuje ona problem siły rozgłosu i pozytywnych skojarzeń, czyli budowania marki za pomocą działań PR. Natomiast Kinga Lewandowska z McCann Ericksson WorldGroup Poland opowie o porozumieniu rozgłośni radiowych jako działaniu CRM.

Drugiego dnia kongresu Witold Korczyc z Egmont Polska powróci do tematu Pokemonów. Tym razem na przykładzie tych zabawek omówiony zostanie marketing produktów licencyjnych. Następnie Tomasz Grzybowski z Parallel spróbuje odpowiedzieć na pytanie, czy marketing bezpośredni jest wydatkiem, czy też inwestycją. Do tematu marketingu bezpośredniego nawiąże również Bartłomiej Gola z BTL Group. Opowie on o skuteczności narzędzi BTL w dobie kryzysu na rynku produktów FMCG. Natomiast techniki promocji sprzedaży zaprezentuje Joanna Sosnowska ze Scan Holiday Travel. Uczestnicy kongresu dowiedzą się również, jak wykorzystać program lojalnościowy w promocji sprzedaży. Paweł Zbiegniewski z Polymus BTL powie o różnicach między promocją sprzedaży a programem lojalnościowym. Na kongresie poruszony zostanie temat badań segmentujących klientów. Opowiedzą o nim Ewa Błońska i Jacek Młynarski z GfK Polonia. Jako ostatni drugiego dnia wystąpi Witold Węgorkiewicz z Infovide, który spróbuje odpowiedzieć na pytanie, czy CRM jest ewolucją, czy też rewolucją. Trzeciego dnia kongresu poruszone zostaną zagadnienia związane z wykorzystywaniem Internetu w działaniach marketingowych. Koszt uczestnictwa w kongresie wynosi 2995 zł plus VAT.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Kongres marketingowy w Poznaniu