Konie pociągowe telewizji Polsat

RAF
12-02-2007, 00:00

Oprócz „Co z tą Polską” największe reklamowe hity Polsatu to „Wydarzenia” i poniedziałkowe pasmo filmowe („Megahit”).

Oprócz „Co z tą Polską” największe reklamowe hity Polsatu to „Wydarzenia” i poniedziałkowe pasmo filmowe („Megahit”).

Do tego także seriale: „Świat według Kiepskich”, „Pierwsza miłość”, „Samo życie”. Czarnym koniem wiosny w Polsacie ma być jednak nadawany w ubiegłym roku w USA (Fox) serial „Prison Break” („Skazani na śmierć”). Ta mrożąca krew w żyłach seria stała się w naszym kraju „kultowa”, zanim jeszcze trafiła do polskiej telewizji. Pierwsze dwa odcinki serialu Polsat nadał w poprzednią niedzielę. Obejrzało je 7 mln widzów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Konie pociągowe telewizji Polsat