Konsorcja walczą o łakome kąski

RAF
opublikowano: 24-11-2008, 00:00

Pięć konsorcjów i osobno Point Group walczą o 23 mln zł w przetargu PARP. Do konkursu na obsługę reklamową przygotowuje się Polskapresse.

Pięć konsorcjów i osobno Point Group walczą o 23 mln zł w przetargu PARP. Do konkursu na obsługę reklamową przygotowuje się Polskapresse.

Do końca roku Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rozstrzygnie przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii wartej 23 mln zł (w latach 2009-11). Rywalizuje pięć konsorcjów: Young Rubicam, MediaCom i Wunderman; Media On, Ecorys Polska, JMTM, Ecotec Research and Consulting i Ecorys Nederland; WYG International, Testardo Gram i Profile; CAM Media i Starlink; Euro RSCG, Marketing House i ZenithOptimedia. Jako samodzielny oferent zgłosiła się również Platforma Mediowa Point Group.

Do przeprowadzenia nowego przetargu na obsługę reklamową przygotowuje się grupa Polskapresse, wydawca dziennika "Polska. The Times". Do konkursu ofert ma być zaproszona także agencja Young Rubicam, która obecnie obsługuje wydawcę.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu