Kontrola nad firmąw dobrych i złych czasach

Materiał sponsorowany
opublikowano: 03-06-2013, 00:00

Rozmowa z Poulem Kjaerem, prezesem zarządu i właścicielem Partner Power International

Jakie jest pana zdanie na temat rynku ERP, CRM, BI w Unii Europejskiej?

Poul Kjaer, Partnwer Power International (PPI): Mówiąc ogólnie, ostatnie zawirowania ekonomiczne były bardzo ciężkie dla zachodnich gospodarek, co sprawiło i nadal sprawia, że wiele z nich ucierpiało. Kryzys nie uderzył w rynki międzynarodowe w taki sam sposób. Wahania i zwroty w górę i w dół zazwyczaj oznaczają, że rynki muszą odnaleźć nową równowagę, a firmy — alternatywę lub efektywniejsze sposoby działania czy utrzymania lub odzyskania konkurencyjności. Rozwiązaniem może być rozpoczęcie produkcji w Azji, przeniesienie części działalności, otworzenie nowych oddziałów w krajach rozwijających się lub przejęcie firmy konkurencyjnej. Wraz ze wzmocnieniem się konkurencji wzrasta znaczenie odpowiedniej kontroli i konsolidacji oddziałów, co oznacza zwiększone zapotrzebowanie na wprowadzenie systemów ERP, CRM i BI. Z naszego doświadczenia wiemy, że rynki międzynarodowe ERP, CRM i BI zyskują, a nie tracą na globalnych kryzysach.

Dlaczego międzynarodowe firmy angażują się w międzynarodowe projekty ERP, CRM i BI?

Najczęściej stoi za tym konieczność zyskania kontroli nad działanością organizacji i jej jednostek na świecie. Wraz z rozrostem korporacji i napotkaniem twardszej konkurencji lub trudniejszych warunków rynkowych firmy muszą dążyć do poprawy swojej efektywności. Konieczne staje się dla nich jak najefektywniejsze wykorzystanie zasobów, konsolidowanie kluczowych informacji, spójność działania, propagowanie dobrych praktyk i lepsza współpraca oddziałów. W Partner Power International zazwyczaj angażujemy się w przekazywanie dobrych praktyk firm międzynarodowych oraz w budowę i wprowadzenie infrastruktury, a także wspierających je narzędzi. Wymaga to współpracy głównej siedziby z zagranicznymi filiami, ukierunkowanej na klientów i dostawców w celu zabezpieczenia płynności i jednolitości interakcji. Działania te przekładają się na materialne zyski związane ze znacznym wzrostem efektywności. To dlatego kontaktują się z nami klienci i to dlatego chcą być częścią projektów ERP, CRM lub BI.

Co sprawia, że firma Partner Power International kwalifikuje się do wprowadzania tych projektów?

Firma Partner Power International przez ponad 10 lat pomogła zdobyć cele w tym zakresie 500 firmom. My zyskujemywiedzę zdobytą dzięki współpracy przy podnoszeniu efektywności ponad 300 międzynarodowych korporacji. Działamy w oparciu o połączenie centralnego zarządzania z silną obecnością lokalną, która pozwala nam działać w imieniu i interesie organizacji naszych klientów, a jednocześnie mieć pewność, że nasze działania są odpowiednio odbierane, oceniane i skutecznie wprowadzane lokalnie.

Jaki jest model biznesowy PPI?

Partner Power jest globalnym dostawcą rozwiązań i usług dla biznesu przeznaczonych dla organizacji zarządzanych centralnie, które chciałyby zwiększyć efektywność, rozpoznawalność i współpracę wewnętrzną. Jesteśmy organizacją centralnie zarządzaną z siedzibą w Hørsholm w Danii i siecią partnerów w ponad 50 krajach. W przeciwieństwie do innych dostawców rozwiązań i usług ERP firma Partner Power International specjalizuje się we współpracy z organizacjami międzynarodowymi, które mają oddziały w więcej niż jednym kraju. Znamy i rozumiemy wyzwania, przed jakimi stają globalne organizacje, które działają w multinarodowych i multikulturowych warunkach. Cechuje nas skoncentrowanie się na międzynarodowym charakterzefirmy, indywidualnym modelu partnerstwa i elastycznym styl pracy, który umożliwia nam świadczenie usług i dostarczanie rozwiązań, które z kolei umożliwią międzynarodowym firmom podniesienie poziomu kontroli, udoskonalenie efektywności oraz polepszenie współpracy filii z centralami. Oferujemy: organizację poświęconą wyłącznie zaspokajaniu potrzeb natury międzynarodowej i nastawioną na multilokalizację, globalny zasięg działań z siecią najbardziej profesjonalnych lokalnych partnerów, wyjątkowe know-how zdobyty dzięki setkom multinarodowych realizacji, lokalną reprezentację w czasie wprowadzania serwisu i wsparcia projektów oraz zmiany sposobu zarządzania, jedną umowę obejmującą wszystkie lokalizacje, specjalny punkt do kontaktu w czasie implementacji i zarządzania projektem oraz działania na płaszczyźnie multilokalizacyjnej, pełną kontrolę nad kosztami od początku do końca, szybką i uznaną za efektywną implementację projektów w oparciu o rozszerzoną wersję Microsoft Dynamics®, Sure Step, jedną organizację, która zajmuje się wszelkimi narodowymi i międzynarodowymi potrzebami związanymi z ERP i CRM, centralne utrzymywanie licencji i optymalizację.

Od kiedy PPI działa w Polsce?

Zaczęliśmy działać w Polsce w roku 2004 wraz z naszym partnerem Alna Business Solutions. Od tamtej pory udało nam się z powodzeniem przeprowadzić wiele lokalnych implementacji dla firm międzynarodowych. W zeszłym roku dołączyło do nas jako partner Solid Solutions i dzięki temu mamy bardzo dobry zasięg terytorialny, jeśli chodzi o ekspertyzę, zasięg produktu i lokalizacje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał sponsorowany

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu