Kosmetyki w naturze firmy

Partnerem publikacji jest Onlybio.life
opublikowano: 14-12-2021, 21:07
aktualizacja: 17-12-2021, 16:22

Biotechnologiczna firma badawczo-wdrożeniowa Onlybio.life oferuje wegańskie kosmetyki dla dorosłych i dzieci oraz ekologiczne środki czystości. Producent buduje społeczność związaną ze swoją marką i naturalnymi produktami.

Dokładny adres: Mówimy głównie do młodych, energicznych i świadomych osób. Niezmiennie wyznajemy filozofię eko, naturalności, zrównoważonego rozwoju, a do naszych odbiorców zbliżyliśmy się dzięki intensywnemu rozwojowi kanałów w mediach społecznościowych – podkreśla Marcin Pawłowski, prezes Onlybio.life.
Dokładny adres: Mówimy głównie do młodych, energicznych i świadomych osób. Niezmiennie wyznajemy filozofię eko, naturalności, zrównoważonego rozwoju, a do naszych odbiorców zbliżyliśmy się dzięki intensywnemu rozwojowi kanałów w mediach społecznościowych – podkreśla Marcin Pawłowski, prezes Onlybio.life.

Laboratorium Onlybio.life tworzą naukowcy z wieloletnią praktyką, których priorytetem jest ochrona środowiska.

– To właśnie tutaj zaczęliśmy wykorzystywać uzyskaną w ekologicznym procesie biorafinacji surfaktynę z rzepaku, czyli nowy, naturalny i ultradelikatny środek myjący – tłumaczy Marcin Pawłowski, prezes Onlybio.life.

Jak informuje, innowacyjne pozyskiwanie substancji z rzepaku, m.in. biosurfaktyny oraz lewanu – składnika nawilżającego, naturalnego odpowiednika kwasu hialuronowego – jest chronione patentami. Naukowcy z laboratorium Onlybio.life opracowali również i zgłosili do patentu zaawansowany system nośników substancji aktywnych, dzięki któremu składniki kosmetyków mogą docierać do głębszych warstw naskórka. Ochronie środowiska przyświecał także innowacyjny projekt Onlybio.life, wpływający na zmniejszanie ilości zużytego plastiku i dawanie opakowaniom drugiego życia. W drogerii Rossmann w łódzkiej Manufakturze firma uruchomiła w czerwcu tego roku pierwszą w Polsce stację refill z wysoko zaawansowaną automatyką i autorskim systemem dezynfekcji. Klienci mogą skorzystać ze specjalnych automatów do napełniania butelek wielorazowego użytku naturalnymi kosmetykami Onlybio i środkami czystości OnlyEco.

Wdrożenie linii do pielęgnacji włosów Hair in Balance to ukłon w stronę włosomaniaczek, czyli użytkowniczek forów internetowych, poszukujących produktów spełniających wyśrubowane wymagania co do pielęgnacji włosów.

– Asortyment i naturalne receptury linii zostały opracowane w zgodzie z wyznawanymi przez włosomaniaczki zasadami świadomej pielęgnacji, które zakładają m.in. dobór produktów pod kątem porowatości włosów, zachowanie równowagi PEH (proteiny-humektanty-emolienty), metodę mycia włosów OMO – wtajemnicza Marcin Pawłowski.

– Seria bardzo szybko stała się bestsellerem.

Onlybio.life sprzedaje kosmetyki w kanale e-commerce.

– Rozwinęliśmy system obsługi e-commerce, wdrożyliśmy projekty badawczo-rozwojowe, które umożliwiają nam optymalizację procesów i narzędzi. Jednym z takich projektów jest innowacyjna usługa badania zachowań konsumenckich w internecie z wykorzystaniem własnych algorytmów oraz analiz behawioralnych – informuje prezes Pawłowski.

Jak mówi, dzięki tym narzędziom Onlybio.life stworzył system do porządkowania działań i reakcji konsumentów, tworzenia statystyk, by lepiej dostosować kanały, treści i systemy obsługi do potrzeb i oczekiwań klientów.

Firma sprzedaje swoje produkty również na rynkach zagranicznych, takich jak: Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania, Słowacja, Chiny, Czechy, Francja, Luksemburg, Finlandia, Łotwa, Rumunia, Tajwan, Szwajcaria, Kanada.

Firma planuje również rozwój nowej marki Stars from The Stars i wejście z nią do zupełnie nowych dla Onlybio.life kategorii na rynku.

Onlybio to natura i jakość w dynamicznym, nowoczesnym i kolorowym wydaniu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane