Kosztowna zmiana wizerunku PiS

IAR
opublikowano: 2009-02-03 08:11

Zmiana wizerunku będzie Prawo i Sprawiedliwość sporo kosztowała - pisze "Dziennik". Gazeta dowiedziała się, że ugrupowanie Jarosława Kaczyńskiego tylko na dwutygodniową kampanię telewizyjną wyda cztery miliony złotych.

PiS udało się oszczędzić za to na kongresie. Zrezygnowano z drogich hoteli i wyszukanego jedzenia - czytamy w "Dzienniku". Z informacji gazety wynika, że na same spoty w telewizji publicznej z udziałem posłanek Joanny Kluzik-Rostkowskiej, Grażyny Gęsickiej i Aleksandry Natalli-Świat, PiS wyda ponad milion sześćset tysięcy złotych i to już po udzielonych rabatach. A reklamówki są nadawane jeszcze w Polsacie, TVN i TVN24. "Za wszystko powinniśmy zapłacić mniej niż cztery miliony" - zapewnia rzecznik PiS Adam Bielan. "Dziennik" dodaje, że PiS udało się za to zaoszczędzić na kongresie programowym, który odbył się w miniony weekend w hali targowej w Nowej Hucie, a nie w hotelu. "Co tu dużo mówić. Ta hala z zewnątrz wyglądała jak jakaś hurtownia" - mówi jeden z uczestników. Poza tym zaoszczędzono na jedzeniu. Partia zapłaciła tylko za noclegi posłów. Szczegóły w "Dzienniku".