Kowalski polubił e-zakupy

MK
opublikowano: 19-03-2014, 00:00

87 proc. Taki odsetek kupujących pozytywnie ocenia komunikację z e-sklepem.

96 proc. ankietowanych przez TNS Polska na zlecenie Ceneo.pl deklaruje, że pierwsze zakupy w sieci ma już za sobą, a prawie połowa uważa je za równie bezpieczne co tradycyjne. Dla porównania: w 2005 r. do korzystania z e-sklepów przyznawało się 35 proc. internautów.

Co czwarty badany kupuje on-line kilka razy w miesiącu, co piąty — raz w miesiącu, ponad połowa kilka razy w roku lub rzadziej. Sklepy WWW przekonują do siebie: cenami (71 proc.), dostawą do domu (70 proc.), wygodą (60 proc.), oszczędnością czasu i szerszym asortymentem niż w tzw. realu (49 proc.).

Ośmiu na dziesięciu e-klientów polega na zamieszczonych na stronie sklepu opiniach internautów. Co trzeci czyta regulamin firmy, co szósty szuka danych rejestrowych, a co ósmy certyfikatów potwierdzających bezpieczeństwo i rzetelność.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane