KP poszerza rzeczywistość

KA
opublikowano: 29-07-2009, 00:00

Kompania Piwowarska (KP) prowadzi akcję reklamową piwnej marki Lech. Jej elementem jest losowanie wyjazdu czterech konsumentów na Nową Kaledonię. W ramach kampanii firma K2 Internet stworzyła stronę internetową, na której znajduje się plik z obrazkiem czarno-białej palmy. Po jego wydrukowaniu i przyłożeniu do kamery internetowej na ekranie komputera z przeglądarką internetową włączoną na promocyjne WWW zamiast palmy pojawi się wizualizacja kuli ziemskiej. Ruszając kartką z palmą można globem dowolnie obracać. Technika ta nosi nazwę poszerzonej rzeczywistości. Na świecie po raz pierwszy do celów marketingowych wykorzystano ją w 2007 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu