KPT połączy gigantów ze start-upami

opublikowano: 26-09-2019, 22:00

Krakowski Park Technologiczny pomoże młodym spółkom rozwinąć niesztampowe pomysły. Ich odbiorcą będzie przemysł.

Już od kilku lat prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości program ScaleUP wspiera innowacyjne firmy. Bierze w nim udział dziesięć akceleratorów. Jednym z nich jest Krakowski Park Technologiczny (KPT). Jego eksperci pomagają start-upom wypracować nowatorskie rozwiązania m.in. w takich dziedzinach, jak automatyzacja, robotyzacja, przemysłowy internet rzeczy i sztuczna inteligencja. W tej edycji można zgłaszać się do programu do 21 października.

Młode spółki mogą liczyć na wsparcie finansowe i instytucjonalne. W czwartej edycji programu będą współpracowały m.in. z takimi gigantami polskiego przemysłu, jak Grupa Tauron, Azoty, Lafarge Polska i Astor.

— Każdy start-up, który ma w swoim portfolio rozwiązanie odpowiadające potrzebom wspomnianych odbiorców technologii, może zgłosić się do KPT ScaleUP. Autorzy najlepszych pomysłów otrzymają zaproszenie do sześciomiesięcznego programu akceleracji — wyjaśnia Bartosz Józefowski, kierownik KPT ScaleUP.

Stawką w konkursie jest dofinansowanie w wysokości 200 tys. zł, a także pakiet szkoleń, warsztatów i usług mentoringowych. W grę wchodzą również wyjazdy studyjne.

— Dajemy młodym firmom bezcenną szansę rozwoju i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań bezpośrednio u wybranych partnerów przemysłowych. Dotychczasowe trzy odsłony KPT ScaleUP pokazały, że taka współpraca przynosi wymierne efekty. Pomysły młodych spółek znalazły już zastosowanie w takich firmach, jak Kraków Airport, Astor i Woodward — zaznacza Bartosz Józefowski.

Przedstawiciele Tauronu podkreślają, że w czwartej edycji programu liczą na projekty związane m.in. z projektowaniem inteligentnej energetyki domowej, automatyzacją i robotyzacją, nowoczesną obsługą klienta i z zastosowaniem internetu rzeczy w smart city.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane