Kradzież pomysłu niszczy atmosferę

Anna Maria Seroczyńska
09-04-1999, 00:00

Kradzież pomysłu niszczy atmosferęNie we wszystkich firmach warto mówić o swych projektachOSTRA KONKURENCJA: Na rynku panuje duża konkurencja, a rywalizacja jest sposobem selekcji. Musi być oparta o jasne reguły postępowania, gdyż inaczej doprowadzi do chaosu. Pracownicy nie powinni przy tym zapominać o takich wartościach jak koleżeństwo i lojalność. Są one podstawą powodzenia ich organizacji — zapewnia Andrzej Lech, prezes Warszawskiego Instytutu Bankowości.fot. ARC Okazuje się, że dochodzenie swych praw do pomysłów zawłaszczonych przez innych współpracowników wymaga znajomości pewnych metod. Warto...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Kradzież pomysłu niszczy atmosferę