Kulczyk junior inwestuje w turystykę

Małgorzata Grzegorczyk
opublikowano: 2008-11-17 06:52

Kupujesz wakacje w internecie? Być możesz robisz to już za pośrednictwem serwisu, nad którym kontrolę przejmuje Sebastian Kulczyk.

Phenomind Ventures, fundusz Sebastiana Kulczyka, zwiększa zaangażowanie w Destineo. To spółka, która prowadzi portal turystyczny blizejslonca.pl. Kulczyk junior ma już w niej ponad 75 proc. udziałów. Firma chce przyciągnąć klientów, kusząc ofertą on-line.

— Dziś cześć biur twierdzi, że sprzedaje  on-line, ale opierają się na dostawcach informacji, którzy są rzetelni w 60 proc. To ułomny system. My do końca roku chcielibyśmy dojść do sytuacji, gdy system działa w 100 proc., nawet jeśli cześć touroperatorów wciąż jeszcze działa off-line — zapowiada Piotr Pajewski, dyrektor zarządzający Phenomind Ventures.
Destineo wprowadzi też pod koniec tego lub na początku przyszłego roku możliwość rezerwacji hoteli.
— Większość serwisów korzysta z bazy 1-2 dostawców na polskim rynku, więc gdy się szuka hotelu w danym mieście, wyskakują te same propozycje. My będziemy mieć ofertę oparta na trzech źródłach — zaznacza Piotr Pajewski.

Jakie jeszcze asy w turystycznym rękawie ma Kulczyk Junior? Kiedy zacznie zarabiać? Co konkurencja myśli o działaniach Destineo? Czytaj w poniedziałkowym „Pulsie Biznesu”.