W powołanym właśnie do życia podmiocie uczestniczą największe gwiazdy polskiego środowiska start-upowego, m.in. Mariusz Gralewski, twórca DocPlannera i Goldenline, Przemysław Gacek z Grupy Pracuj, Łukasz Haluch z Brainly.com i Łukasz Olek, założyciel e-kantoru Internetowykantor.pl.
Zdaniem Marcina Kurka kluczem do sukcesu na mocno konkurencyjnym rynku start-upowym jest specjalizacja. - Nie wierzę w to, że można stworzyć fundusz, który inwestuje we wszystko. Jak w każdej firmie, trzeba mieć jasno sprecyzowane kategorie, w których jest się najlepszym i w której gromadzi się wiedzę i jest się ekspertem. My stawiamy na kategorię marketplace, czyli platformy łączące popyt z podażą na różnych rynkach, pośredników w handlu - wyjaśnia.
Marcina Kurka pytamy też o:
- kwoty jakie MOC zamierza zainwestować w start-upy
- jakimi sposobami będzie pozyskiwał projekty
- czy nie obawia się konfliktu indywidualności w zakresie decyzji inwestycyjnych
- to, dlaczego MOC otwiera swoje drugie biuro w Barcelonie