Kurs na urodę

Anna GołasaAnna Gołasa
opublikowano: 2015-10-15 22:00

Dolnośląska Gazela DLM stawia na jakość i różnorodność produktów

DLM, hurtownia kosmetyków i artykułów fryzjerskich oraz markowych perfum, działa od 2009 r. Jest właścicielem sklepów Hairibeauty.com i Multidrogieria.pl.

W ofercie ma około 10 tys. produktów dla fryzjerów i 1 tys. rodzajów perfum. W rozwoju DLM pomogło duże doświadczenie Dariusza Trusza, prezesa spółki, który przed jej założeniem pracował dla firm dystrybuujących kosmetyki, produkty do higieny i chemię gospodarczą.

— Przełomem w historii firmy było uzyskanie wyłączności na sprzedaż w Polsce znanych marek, m.in. węgierskiej Kallos i brytyjskiej Tangle Teezer. Taka współpraca cieszy tym bardziej, że to bardzo wymagające spółki, które niełatwo było pozyskać do współpracy. Wiele firm stara się o takich partnerów, a dla nich kluczowa jest nie tylko wiarygodności firmy, ale też umiejętność zarządzania biznesem — mówi Dariusz Trusz. Mocną stroną firmy jest nie tylko liczba, ale i różnorodność asortymentu.

„Chcemy, by nasz klient w jednym miejscu dokonał zakupu wszelkich niezbędnych produktów do zadbania o urodę. Oferujemy tylko i wyłącznie oryginalne produkty zagranicznych i polskich producentów” — przekonują na stronie internetowej przedstawiciele DLM.