Lech unowocześnia swój wizerunek

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2001-08-08 00:00

Lech unowocześnia swój wizerunek

Browar Wielkopolski, producent piwa Lech, unowocześnił swoją markę. Zadanie to zostało powierzone Dragon Rouge Haas.

— Odświeżenia wymagała linia opakowań Lecha. Musieliśmy podnieść ich graficzną jakość i nadać im jeszcze bardziej piwny charakter, tzn. wprowadzić na opakowaniach specyficzne dla piwa znaki graficzne — wyjaśnia Jarosław Chludziński z Dragon Rouge Haas.

Przyznaje, że dokonane zmiany są delikatne. Nie zostały zmienione znaki charakterystyczne dla marki — zielony kolor marki Lech, złoty kolor loga i sposób jego pisania, czyli proste blokowe litery.

— Wprowadziliśmy bardziej elegancki odcień złotego koloru i delikatne ornamenty wokół logo. Ponadto na opakowaniach jeszcze bardziej podkreśliliśmy tradycyjne piwne ornamenty, takie jak gałązki, liście, szyszki chmielowe, herby i medale — wyjaśnia Jarosław Chludziński.