Legg Mason TFI stawia na edukację

ADM
opublikowano: 24-06-2008, 00:00

Legg Mason TFI jako pierwsze TFI w Polsce prowadziło kampanię o ryzyku inwestycyjnym, skierowaną do partnerów biznesowych i klientów. Program ruszył jeszcze w drugiej połowie 2006 r.

— Mamy nadzieję, że otwarta komunikacja ryzyka oraz ścisłe trzymanie się zdefiniowanego przez nas stylu inwestycyjnego chociaż częściowo przyczyniło się do zaufania, jakim obdarzyli nas klienci. Nie chcemy mówić o tym, jak rozwinie się sytuacja na rynku, bo nie potrafimy przewidywać przyszłości. To, na czym się znamy, to analiza fundamentów gospodarki, poszukiwanie atrakcyjnych sektorów oraz wyszukiwanie atrakcyjnych spółek, których wyceny są niedoszacowanie przez rynek — mówi Jacek Treumann, członek zarząd TFI Legg Mason.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ADM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy