Legia z interaktywnym serwisem

opublikowano: 29-02-2016, 15:33

Kibice na stadionie Legii podczas meczu będą mogli zamówić catering z dostawą na konkretne krzesełko na trybunie. Zrobią to online.

Stadion Legii Warszawa wystartował z nową usługą. Kibicom daje możliwość zamawiania cateringu przez internet, w trakcie trwania meczu. Posiłek zostanie dostarczony bezpośrednio na trybuny. Jest to jedno z pierwszych tego typu rozwiązań w Europie. 

Ericsson

Usługa jest realizowana za pośrednictwem strony responsywnej, łatwej do wyświetlenia również na ekranie smartfonu lub tabletu. Z jej pomocą można dokonać również płatności. Miejsce dostawy można oznaczyć ręcznie, lub za pomocą kodów QR rozmieszczonego na krzesełkach na trybunie. 

Rozwiązanie jest efektem współpracy Legii Warszawa i firmy Ericsson, która zaprojektowała i zainstalowała sieć WiFi na stadionie, w restauracji, sklepie kibica oraz w biurach. 

- Możemy pochwalić się stadionem gwarantującym najnowocześniejszą łączność internetową i pionierskie, dodatkowe usługi. Dodajmy, że dzięki współpracy z firmą Ericsson, wszystkie zaproponowane przez nas udogodnienia są innowacją na skalę europejską – mówi Jakub Szumielewicz,  wiceprezes Legii Warszawa.

Rozwiązanie to może zostać zainstalowane również w innych miejscach, w których w jednym czasie przebywa znaczna ilość ludzi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane