Stadion Legii Warszawa wystartował z nową usługą. Kibicom daje możliwość zamawiania cateringu przez internet, w trakcie trwania meczu. Posiłek zostanie dostarczony bezpośrednio na trybuny. Jest to jedno z pierwszych tego typu rozwiązań w Europie.

Usługa jest realizowana za pośrednictwem strony responsywnej, łatwej do wyświetlenia również na ekranie smartfonu lub tabletu. Z jej pomocą można dokonać również płatności. Miejsce dostawy można oznaczyć ręcznie, lub za pomocą kodów QR rozmieszczonego na krzesełkach na trybunie.
Rozwiązanie jest efektem współpracy Legii Warszawa i firmy Ericsson, która zaprojektowała i zainstalowała sieć WiFi na stadionie, w restauracji, sklepie kibica oraz w biurach.
- Możemy pochwalić się stadionem gwarantującym najnowocześniejszą łączność internetową i pionierskie, dodatkowe usługi. Dodajmy, że dzięki współpracy z firmą Ericsson, wszystkie zaproponowane przez nas udogodnienia są innowacją na skalę europejską – mówi Jakub Szumielewicz, wiceprezes Legii Warszawa.
Rozwiązanie to może zostać zainstalowane również w innych miejscach, w których w jednym czasie przebywa znaczna ilość ludzi.