Lektury

Marek Matusiak
opublikowano: 23-06-1999, 00:00

LEKTURYPogadać z telefonemWkrótce na rynku pojawi się inteligentny system rozpoznawania i syntezy mowy do zastosowań biznesowych.W zaawansowanych systemach telekomunikacyjnych coraz większą rolę odgrywają narzędzia do głosowego porozumiewania się człowieka z maszyną. Systemy takie używane są tam, gdzie trzeba obsłużyć wielu klientów w jednym czasie. Praca konsultantów jest droga, praca komputera — tania. Automatycznych głosowych systemów komunikacji z klientem używają w Polsce m.in. banki telefoniczne, operatorzy telefonii komórkowej etc. W Europie systemy takie są używane także przez sieci detaliczne, np. telesklepy.Bardzo...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Lektury