Lektury

Marek Matusiak
19-01-2000, 00:00

LEKTURYOchrona sloganu reklamowegoSzczególną kategorię składników wykorzystywanych w kampanii reklamowej stanowią slogany reklamowe, czyli krótkie sentencje bądź hasła służące promocji rynkowej towaru lub usługi. W konsekwencji ochrona wskazanych elementów, podobnie jak ochrona idei oraz koncepcji kampanii, ma dla reklamodawców lub agencji reklamowych istotne znaczenie. Potencjalnie w grę wchodzą przepisy trzech ustaw: prawa autorskiego, ustawy o znakach towarowych, a także o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.Niekwestionowane zalety sloganów powodują, że wykorzystanie ich w kampaniach reklamowych jest powszechne. Zważywszy, iż głównym celem kampanii reklamowej jest...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Lektury