W okresie trzech miesięcy, zakończonym 30 czerwca, wyniósł on 55 mln USD.
Chińska spółka zwiększyła globalną sprzedaż o 50 proc. do 5,1 mld USD, głównie
dzięki koniunkturze na krajowym rynku, a także innych rynkach wschodzących.
Sprzedaż w Chinach poszła w górę o wyniosła 2,5 mld USD, a w Europie Wschodniej,
Indiach, Ameryce Południowej, Pakistanie i Turcji 821 mln USD. Sprzedaż w USA,
Europie i na innych rynkach rozwiniętych wzrosła o 38,5 proc. do 1,8 mld USD.
Lenovo chwali się, że po raz pierwszy osiągnęło dwucyfrowy udział w globalnym
rynku. Wyniósł on 10,2 proc.
MD, AP
Lenovo ma już ponad 10 proc. globalnego rynku
Czwarty na świecie producent komputerów osobistych miał w minionym kwartale zysk, co nie udało mu się rok wcześniej.