Leo Burnett zdobywa kolejne nagrody
Główne wyróżnienie na Festiwalu Reklamowym Nowej Europy w Portoroż — Złotą Różę, otrzymał polski oddział agencji Leo Burnett. Została ona uznana za Agencję Roku Nowej Europy. Oprócz głównego trofeum zdobyła również nagrody w kilku kategoriach. Otrzymała Golden Drum w kategorii Druk za reklamę „Krajobraz” przygotowaną dla Procter & Gamble. Nagrodą Golden Drumstics nagrodzono również spot telewizyjny przygotowany dla Fiata „Hipochondryk” i drukowane reklamy pt. „Dziecko” i „Drzewo” zrobione dla tego samego klienta. Leo Burnett otrzymało również pięć nagród Silver Drumsticks. W sumie agencja zdobyła 66 punktów. Tymczasem firma reklamowa, która uplasowała się na drugim miejscu, zakończyła festiwal z punktacją dwa razy niższą.
— Jesteśmy szczęśliwi, że po raz drugi udało nam się ze Słowenii wrócić z wieloma nagrodami i Tytułem Agencji Roku Nowej Europy — mówi Jarosław Ziębiński, dyrektor generalny Leo Burnett. MAZ