Lepsze nastroje niemieckich konsumentów

opublikowano: 25-01-2018, 08:07
aktualizacja: 25-01-2018, 08:10

Indeks zaufania niemieckich konsumentów wzrósł w styczniu do 11 pkt, poinformował Instytut Badania Opinii i Rynku Gfk.

To wynik nieznacznie lepszy od prognoz analityków oraz lepszy niż miesiąc wcześniej.

Rynek spodziewał się bowiem, że indeks utrzyma się bez zmian i wyniesie podobnie jak miesiąc wcześniej 10,8 pkt.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Lepsze nastroje niemieckich konsumentów