Levi Strauss & Co odmładza markę

Małgorzata Zgutka
20-01-2000, 00:00
Levi Strauss & Co odmładza markę BRUKSELA WYBIERA: Decydując, które ubiory wejdą do kolekcji LeviŐsa sprzedawanej na polskim rynku kierujemy się rekomendacjami naszego oddziału w Brukseli. Oni badają, które wzory najlepiej przyjmą się w Europie — tłumaczy Maciej Gondko, menedżer ds. marketingu LeviŐs Brand. fot. M. Pstrągowska Od 1 lutego w sklepach LeviŐs pojawi się nowa kolekcja firmy pt. Engineered Jeans. Towarzyszyć jej będzie nietypowa kampania. — Swoje produkty będziemy promować przy pomocy liderów zespołów młodzieżowych. W nasze stroje ubierzemy...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Levi Strauss & Co odmładza markę