Link4 wdarł sięna rynek aut flotowych

Ubezpieczyciel dla Kowalskiego zaczyna zdobywać korporacje. Jego konkurenci narzekają, że psuje rynek.

Na rynku ubezpieczeń dla flot aut firmowych dużych przedsiębiorstw pojawił się nowy gracz. To Link4, kojarzony do tej pory ze sprzedażą tanich polis przez internet i telefon. Od roku firma, kontrolowana przez brytyjskiego giganta ubezpieczeniowego Royal & Sun Alliance, stara się zaistnieć w nowym dla siebie segmencie rynku i zdywersyfikować strukturę przychodów. Jest na dobrej drodze, by osiągnąć ten cel. Udało jej się zdobyć pierwszych dużych klientów z rynku flotowego. Do największych należy firma spożywcza Lorenz Bahlsen, której direct ubezpiecza ponad 400 aut. Link4 przejął też obsługę Tesco od Warty. Flota sieci handlowej, która trafiła pod skrzydła Link4, liczy około 800 aut.

Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Gawrychowski

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Link4 wdarł sięna rynek aut flotowych