Są to osiągnięcia zbliżone do konsensu prognoz analityków wg PAP.
Przychody są jednocześnie o jedną trzecią wyższe niż przed rokiem, natomiast zysk netto o 6 proc. niższy.
Liczba płacących klientów na koniec marca 2021 r. wyniosła 32864 wobec 28784 rok wcześniej. W przypadku ChatBot liczba płacących klientó́w na koniec roku finansowego wyniosła 1874 wobec 1108 rok wcześ́niej.
W całym roku obrotowym przychody wyniosły 179 mln zł (+37 proc.), a zysk netto 100,16 mln zł (+31,6 proc.).
– Już w marcu nasze powtarzalne miesięczne przychody (MRR) przekroczyły poziom 12 mln USD. W tej chwili roczna wartość naszych przychodów abonamentowych (Annual Run Rate - ARR) przekracza 50 mln USD - mówi Mariusz Ciepły, prezes LiveChatu Software.
Zarząd zamierza rekomendować walnemu wypłatę 3,69 zł dywidendy na akcję. Spółka ma wypłacić drugą zaliczkę na poczet dywidendy w wysokości 0,89 zł, a więc równą tej, którą wypłacono w styczniu tego roku.