W okresie październik - grudzień 2019 r. (III kwartał roku finansowego 2019/20) skonsolidowane przychody wyniosły 8,4 mln USD.
W ostatnich tygodniach spółka notuje wzrost wskaźnika Churn dla produktu LiveChat (liczbowy wskaźnik odejść klientów), który w marcu 2020 r. wyniósł ok. 3,9 proc., wobec długoterminowej średniej na poziomie ok. 3 proc. notowanej średnio w poprzednich latach.
"Wyższy churn wynika z problemów biznesowych wielu klientów Spółki spowodowanych pandemią" - podano.
Znacząco wzrosła natomiast liczba "triali" (użytkowników testujących rozwiązanie LiveChat w trakcie dwutygodniowego, bezpłatnego okresu próbnego), co zaobserwowano od 16 marca 2020 r.
"Wzrost liczby "triali" przekłada się na większą liczbę nowych klientów notowaną w kwietniu" - zaznaczono.
Istotnie zwiększyła się też wartość dosprzedaży (upselling) do obecnych klientów spółki, którzy zwiększają liczbę agentów pracujących z wykorzystaniem LiveChat.
"Dodatkowo wpływ na wskaźniki osiągnięte w I kwartale miała zmiana modelu cenowego (pricing model) LiveChat oraz nowe plany abonamentowe ChatBot wprowadzone w styczniu 2020 r." - dodano.
