LPP: na celowniku Bułgaria i Rumunia

Reuters, DI
opublikowano: 2007-04-13 00:00

Spółka odzieżowa zarządzająca markami Reserved i Cropp planuje dalszą ekspansję zagraniczną, m.in. w Rumunii i Bułgarii — zapowiada Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.

Grupa działa w siedmiu krajach, skąd pochodzi jedna piąta jej przychodów.

— Docelowo połowa przychodów będzie pochodziła z zagranicy. Nie można liczyć na bardzo duży wzrost przychodów w Polsce — dodaje wiceprezes.

Marcowe skonsolidowane przychody LPP wyniosły 106 mln zł, a pierwszy kwartał grupa zamknęła 265 mln zł (+74 proc. w ujęciu rocznym). Wynik netto nie jest znany, a LPP ma co poprawiać — I kwartał 2006 r. grupa zakończyła stratą 13,4 mln zł. Wiceprezes twierdzi, że teraz może być to lekki plus lub minus. Grupa liczy na ponad miliard złotych przy- chodów w 2007 r.