LPP przedstawiło szacunkowe dane za IV kwartał 2020 r.
Przychody grupy w tym okresie wyniosły 2,18 mln zł i były o 20 proc. niższe r/r. Sprzedaż w kanale online zwiększyła się o 111 proc. do 826 mln zł.
LPP przedstawiło szacunkowe dane za IV kwartał 2020 r.
Przychody grupy w tym okresie wyniosły 2,18 mln zł i były o 20 proc. niższe r/r. Sprzedaż w kanale online zwiększyła się o 111 proc. do 826 mln zł.
Wynik brutto ze sprzedaży spadł o 20 proc. do 1,13 mld zł, a wynik operacyjny o 88 proc. do 35 mln zł.
“Spadek wyników LPP w 4Q’20/’21 nie jest dla nas zaskoczeniem, bowiem pod presją ograniczeń covidowych znajdował się najważniejszy kanał sprzedażowy, czyli off-line (zanotowano tu mocny spadek przychodów). In plus odbieramy wysokie dynamiki w kanale internetowym, utrzymanie marży brutto ze sprzedaży i spadek kosztów SG&A; na mkw.” - komentują analitycy DM BDM.