LPP przedstawiło cele na 2018 r.

opublikowano: 22-09-2017, 07:16
aktualizacja: 22-09-2017, 07:21

Zarząd LPP przedstawił cele na 2018 r., ale nie dotyczą one parametrów finansowych.

Odzieżowa firma, która jest właścicielem sieci Reserved, House i Cropp, chce wejść do Izreale (sklepy franczyzowe) i na Słowenię (sklepy własne), by na koniec 2018 r. być obecną w kanale tradycyjnym w 23 krajach.

Reserved (LPP)
Zobacz więcej

Reserved (LPP) fot. WM, Puls Biznesu

Spółka zamierza zwiększyć powierzchnię handlową o 10 proc. r/r do około 1,1 mln mkw, w tym w Polsce do 547,7 tys. mkw., innych krajach europejskich do 277,7 tys. mkw, krajach byłego Związku Radzieckiego 276,6 tys. mkw., a krajach Bliskiego Wschodu do 12,5 tys. mkw.

LPP zakłada wzrost sprzedaży internetowej w 2017 i 2018 roku o 100 proc. r/r i otwarcie sklepów internetowych dla wszystkich posiadanych marek w 4 nowych krajach tj. Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii i tym samym na koniec 2018 sklepy internetowe marek LPP powinny być na obecne łącznie w 16 krajach.

"Niezależnie od powyższego Zarząd Spółki zwraca uwagę, iż jego intencją jest ekspansja zagraniczna obejmująca co najmniej jeden nowy kraj rocznie" - dodano.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / LPP przedstawiło cele na 2018 r.