Reserved ruszyła na podbój Londynu

PAP
opublikowano: 06-09-2017, 14:56
aktualizacja: 22-09-2017, 15:09

Polska marka odzieżowa Reserved otworzyła w środę pierwszy sklep w Wielkiej Brytanii na najważniejszej ulicy handlowej Londynu, Oxford Street. W uroczystości wzięła udział brytyjska modelka Kate Moss, która promuje jesienno-zimową kolekcję marki.

W przesłanym PAP komunikacie prasowym spółka giełdowa LPP, właściciel marki Reserved, podkreśliła, że "debiut flagowej marki na jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata to kolejny etap realizowania globalnych aspiracji i ważny krok w międzynarodowej ekspansji polskiej firmy".

Reserved (LPP)
fot. WM, Puls Biznesu

"Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów. Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku" - powiedział prezes LPP Marek Piechocki.

Jak dodał, "od jakiegoś czasu mówimy, że LPP jest +Made in Poland+". "Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich działań jest sklep na absolutnie światowym poziomie, oparty na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych. Osobiście jestem z tego naprawdę dumny" – podkreślił szef LPP.

Oprócz szerokiej gamy produktów w nowym sklepie dostępna jest również specjalna londyńska kolekcja ubrań i dodatków inspirowanych polską szkołą wzornictwa i polską kulturą. Jednocześnie uruchomiono także sprzedaż wysyłkową i sklep internetowy.

W środowym uroczystym otwarciu sklepu wzięła udział brytyjska modelka Kate Moss, która jest także twarzą jesienno-zimowej kolekcji Reserved. Jej zdjęcia znalazły się także na nośnikach reklamowych na terenie Londynu.

Liczący ok. 3 tysięcy metrów kwadratowych sklep znajduje się w centrum handlowej części Londynu, West Endu, w towarzystwie takich marek jak Zara, H&M, New Balance i Debenhams. Według informacji branżowego stowarzyszenia zrzeszającego największych najemców sklepów w West Endzie rocznie przez Oxford Street przechodzi około 120 milionów osób.

Dziesięcioletnia umowa najmu została podpisana jeszcze przed ubiegłorocznym referendum w sprawie wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej i jest warta 42 mln funtów.

Prezes firmy doradczej Brand Finance David Haigh przyznał w rozmowie z PAP, że "wprowadzenie się Reserved na Oxford Street oraz podpisanie kontraktu z Kate Moss jako ambasadorką marki wzbudziło ogromne zainteresowanie w mediach i branży".

"Ta odważna strategia marketingowa zwiększy rozpoznawalność marki w Wielkiej Brytanii, ale także wśród obcokrajowców, którzy przyjeżdżają do brytyjskiej stolicy na zakupy, m.in. z Rosji, Bliskiego Wschodu i Azji. Londyn jest oknem na świat i sklep na być może najczęściej odwiedzanej na świecie ulicy handlowej, jaką jest Oxford Street, może być dla Reserved przepustką do zostania prawdziwie światowym graczem na rynku mody" - dodał.

Oprócz Reserved na Oxford Street swój sklep ma także polska firma kosmetyczna Inglot.

Założone w 1991 roku LPP S.A. to jedna z największych polskich spółek giełdowych notowana w ramach indeksu WIG20 i jedna z najszybciej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Po wejściu na rynek brytyjski firma jest obecna w 20 krajach, w których ma ponad 1700 sklepów swoich pięciu marek - Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

O godz. 14 czasu polskiego notowania spółki rosły w środowej sesji o prawie 2 proc.

 

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane