LVMH tworzy z Rihanną nową markę modową

opublikowano: 23-05-2019, 10:36

Rihanna zaprezentowała swoją nową markę modową, która powstała we współpracy z koncernem LVMH, do którego należy m.in. dom mody Louis Vuitton, informuje Reuters.

Fenty (nazwa pochodzi od nazwiska piosenkarki, Robyn Rihanna Fenty) – na bazie istniejącego już joint venture, które piosenkarka stworzyła z LVMH tworząc linię kosmetyków, poszerzy swoją ofertę o pełną gamę linii odzieżowej, butów oraz dodatków.

- Moja moda będzie inna i nietradycyjna, ponieważ nie pochodzę z tej branży - powiedziała piosenkarka na konferencji prasowej w środę wieczorem, mówiąc, że ma nadzieję przynieść "nową wizję mody".

Francuska grupa w coraz większym stopniu wykorzystuje współpracę z gwiazdami i projektantami odzieży ulicznej, aby przyciągnąć młodych klientów dóbr luksusowych.
Jednak większość tego typu przedsięwzięć ogranicza się do limitowanych edycji, a LVMH chce ukierunkować się na rówieśników piosenkarki łącząc na stałe siły z 31-letnią Rihanną.

Będzie mogła polegać na popularności Rihanny w mediach społecznościowych – konto piosenkarki na samym Instagramie, "badgalriri",  obserwuje już 70,5 mln osób. 
W przeciwieństwie do innych marek LVMH, produkty Fenty będą sprzedawane po znacznie niższych cenach.   

Ceny wahają się od 600 do 800 EUR za sukienkę, 500 EUR za sandały i 300 EUR za biżuterię.

Marka będzie zasadniczo przedsięwzięciem działającym w e-handlu, wspieranym przez tymczasowe wydarzenia typu "pop-up", a nie sieć sklepów.

Pierwszy sklep "pop-up" zostanie otwarty w piątek w Paryżu, a strona internetowa ruszy 29 maja. Marka będzie najpierw dostępna w 14 krajach w Europie i Stanach Zjednoczonych, a następnie pod koniec roku zostanie udostępniona w Azji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy