Maniacy gier w Krakowie

opublikowano: 10-04-2013, 00:00

Pod patronatem „Pulsu Biznesu”

Europejski Festiwal Gier (EFG) Digital Dragons — największa w Polsce biznesowa impreza dla przedstawicieli cyfrowej rozrywki — odbędzie się 19-20 kwietnia w Krakowie. Celem wydarzenia jest promocja przemysłu gier. Organizator — Krakowski Park Technologiczny — chce stworzyć platformę współpracy B2B (Business to Business) i B2A (Business to Academics) dzięki obecności ogromniej rzeszy producentów i wydawców gier, funduszy kapitałowych oraz przedstawicieli mediów i szkół wyższych. Spotkanie ma być okazją do nawiązywania kontaktów biznesowych, rekrutacji pracowników i prezentacji produktów. Tematami przewodnimi dyskusji panelowych będą m.in. tendencje na rynku Free2Play i edukacja w branży gier. Natomiast warsztaty zostaną poświęcone programowaniu, grafice, gamedesignowi oraz biznesowi i marketingowi. Wśród prelegentów pojawią się: Adam Badowski (CD Projekt RED), Adrian Chmielarz (The Astronauts), Michał Drobot (Guerrilla Games), Michał Madej (Ubisoft), Paweł Marchewka (Techland) i Tomasz Gop (CI Games). Gośćmi specjalnymi będą Sławomir Idziak, światowej sławy operator filmowy, i Guillaume de Fondaumiere, który pracował nad grami „Fahrenheit” i „Heavy Rain”. Jednym z punktów imprezy będzie uhonorowanie najlepszych produkcji ubiegłego roku. Statuetki cyfrowego smoka (Digital Dragons) przyznane zostaną w czterech kategoriach: Europejska gra roku, Polska gra roku, Polska gra mobilna roku oraz Innowacyjna gra roku.

„Puls Biznesu” jest patronem medialnym FFG Digital Dragons.

Więcej informacji: www.digitaldragons.pl.

Stać cię na więcej
Newsletter autorski Mirosława Konkela
ZAPISZ MNIE
×
Stać cię na więcej
autor: Mirosław Konkel
Wysyłany raz w tygodniu
Mirosław Konkel
Jesteś lepszy, niż ci się wydaje, ale nie tak dobry, jak mógłbyś być. Zapisz się na newsletter - znajdź inspiracje i odpowiedzi na ważne pytania.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane