„Marie Claire” wychodzi z Polski

Łukasz Świerżewski
23-12-1999, 00:00

„Marie Claire” wychodzi z Polski

Ostatni numer polskiej edycji miesięcznika dla pań „Marie Claire” ukaże się w lutym 2000 roku.

— Od lutego zawieszamy wydawanie tytułu — mówi Agnieszka Smit, dyrektor zarządzający szwajcarskiego Edipresse Polska, wydawcy pisma.

Wprowadzony na rynek w październiku miesięcznik nie przyniósł oczekiwanych przez wydawcę dochodów.

— Przyczyną zawieszenia „Marie Claire” jest przesycenie rynku reklamowego, a zwłaszcza reklam kosmetyków. Do Polski nie weszli też główni reklamodawcy francuskiego wydania „Marie Claire”, firmy tekstylne — twierdzi Agnieszka Smit.

„Marie Claire” ukazuje się w 27 krajach. W polskiej wersji sprzedaje się w nakładzie 110 tys. egzemplarzy. Daje to czasopismu czwarte miejsce na rynku miesięczników dla kobiet. ŁUK

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Świerżewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / „Marie Claire” wychodzi z Polski