Czytasz dzięki

Marka BGŻ BNP Paribas zacznie działać 29 czerwca

ISBNews
opublikowano: 24-06-2015, 13:41

Bank BGŻ BNP Paribas rozpocznie 29 czerwca działalność pod nową marką, obejmującą oddziały obu połączonych banków BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, nową stronę internetową i telefoniczną obsługą klienta, poinformowali przedstawiciele banku.

"To będzie zmiana przyjazna dla klientów. Stronę internetową uruchomimy już w piątek. W bankowości online zmienia się jedynie szata graficzna i logotyp. A już w ten weekend ukaże się na placówkach nowe logo banku" - powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki, podczas konferencji prasowej.

 

Zmianie towarzyszyć będzie kampania marketingowa promująca nową markę. W połowie lipca z kolei ruszy kampania skierowana do nowych klientów, do których adresowane będzie m.in. nowe konto osobiste "Aktywna Pensja".

Wprowadzenie wspólnej marki jest kolejnym krokiem w procesie połączenia Banku BGŻ i BNP Paribas Bank Polska. Fuzja prawna nastąpiła z końcem kwietnia 2015 r.

"Jest jeszcze jeden duży krok przed nami - fuzja operacyjna i migracja IT, którą przeprowadzimy do końca 2016 r." - dodał prezes banku Józef Wancer.

W związku z przeprowadzaną fuzją bank zredukuje liczbę oddziałów z obecnych ponad 600 do ponad 500. Zwolnionych zostanie do 1 800 pracowników. Spodziewane efekty synergii to 350 mln zł w ciągu 3 lat, podczas gdy koszty związane z połączeniem w tym okresie to 440 mln zł.

 

Bank BGŻ BNP Paribas jest 7. co do wielkości bankiem z łącznymi aktywami na poziomie 63,6 mld zł. Wartość depozytów wyniosła 46,8 mld zł, a kredytów 49,8 mld zł na koniec 2014 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane