Marketing nowych czasów

Clipatize dostosowuje marketing do potrzeb współczesnego biznesu, także technologicznego. Stawia m.in. na Emiraty Arabskie.

Agencja Clipatize specjalizuje się w produkcji wideo, explainerów (filmy wyjaśniające np. działanie produktu lub usługi) oraz marketingu treści. To młoda firma z Polski, na rynku działa od trzech lat, ale już zdołała rozwinąć działalność za granicą. Teraz chce się skoncentrować głównie na dwóch rynkach — intensyfikuje prace w Polsce i w Emiratach Arabskich.

— Niedawno podpisaliśmy kontrakt z firmą obsługującą jedno z największych na świecie lotnisk — Dubai Airports. Będziemy pomagać przy wprowadzaniu nowego systemu mierzenia atrakcyjności marki dla klientów, a dokładnie nowej metodyki mierzenia satysfakcji pasażerów, a także pracowników. Powód: coraz więcej klientów bazuje na rekomendacjach i poleceniach — wyjaśnia Kuba Lebuda, prezes Clipatize. Jego zdaniem, firma przy realizacji obecnych kontraktów wiele czerpie ze wcześniejszych doświadczeń we współpracy z niszowymi firmami, także start-upami technologicznymi.

— Na rynku dobrze radzą sobie również mniejsze agencje marketingowe, które rozumieją specyfikę poszczególnych branż. W tym aspekcie wygrywają z dużymi agencjami specjalizującymi się głównie w kampaniach wizerunkowych. Wszystko dlatego, że do głosu dochodzi potrzeba edukowania rynku w zakresie nowych produktów, a to można osiągnąć np. poprzez content marketing lub marketing treści. Nasza agencja świadczy usługi właśnie na rzecz firm oferujących produkty wysokich technologii lub działających na rynku zaawansowanych produktów B2B — dodaje Kuba Lebuda.

Clipatize na rynku polskim współpracowała m.in. z firmą, która tworzy maskę Neuroon, zwiększającą efektywność snu. — Pracowaliśmy też z oddziałem Airbusa w Stanach Zjednoczonych, dzialającym w obszarze przemysłu zbrojeniowego, lotniczego i astronutyki. Pracowaliśmy nad doprecyzowaniem oferty sprzedaży usług powiązanych z infrastrukturą i satelitami firmy — dodaje Kuba Lebuda. Do tej pory zespół Clipatize zrealizował ponad 200 projektów, pracował również dla Philipsa, Acera czy Shella. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Marketing nowych czasów